簡単入力タイムシート: A User-Friendly Attendance Management AppProsta aplikacja do zarządzania obecnością: Karta czasu pracy łatwa w obsłudze
簡単入力タイムシート to przyjazna użytkownikom aplikacja do zarządzania obecnością, która zdobyła popularność wśród wielu użytkowników ze względu na swoją prostotę i łatwość obsługi. Za pomocą zaledwie dwóch kliknięć w przyciski "Zegar wejścia" i "Zegar wyjścia" użytkownicy mogą łatwo rejestrować godziny pracy. Aplikacja umożliwia użytkownikom wybór między stawkami godzinowymi, dziennymi i miesięcznymi oraz zapewnia wygodny przegląd informacji wprowadzonych w bieżącym miesiącu. Dodatkowo, aplikacja oferuje funkcję obliczania, która pozwala użytkownikom śledzić swoje zarobki. Użytkownicy mogą również rejestrować stałe wydatki (zarówno przychody, jak i wydatki) i uwzględniać je w obliczeniach. Aplikacja obsługuje wysyłanie danych miesięcznych za pośrednictwem poczty elektronicznej w formacie rozdzielanym przecinkami. Użytkownicy mogą dostosować schemat kolorów aplikacji do swoich preferencji i nawet eksportować arkusz czasu jako plik PDF. Dzięki różnym łatwym w użyciu funkcjom, 簡単入力タイムシート upraszcza proces śledzenia i zarządzania godzinami pracy.